23 Ocak 2009 Cuma

blogcu arkadaşlara

Arkadaşlar bu yazıyı lüfen yanlış anlamadan okuyun.Bu yazıyı yazmamak için çok düşündüm ama beni sürekli gezdiğim bloglarda gördüğüm yazılar ve resimler mecbur bırakdı;herkesden özür dileyerek bunu yazıyorum. Biz türkiye olarak büyük bir krizin içindeyiz herkes öfkesini birbirinden çıkarıyor bu ya sesli (yani şiddet içerikli)ya da sessiz (alttan birbirine çıkar düşünerek) insanlar hayata devam ediyor.Şimdi heryerde filistin olayları konu oluyor,özelliklede insanların en hassas olduğu çocukların resimleri konu oluyor.yani tabiri rica ise damardan giriliyor sokaklarda,okullarda,hastanelerde,televizyonlarda,interneti açtığımızda,artık bu resimler öyle hal aldıki bloglara bile verilmeye başlandı ben yayınlamıyorum ,yayınlamıyacamda.Yanlış anlaşılmasın biraz mantıklı düşünelim lütfen orda o kadar çok şey olurken evler yıkılırken,insanlar öldürülüp işkence çekerken niye sadece çocukların,bebeklerin vurulmuş resimleri konuyor.Bizler bu blogları biraz hayattan uzaklaşıp moralimiz düzelsin diye yapıyoruz sizler bu resimleri kullanarak biraz duygu sömürüsüne kaçıyorsunuz.Bende üzülüyorum ama keşke bizim istememizle bitse bu felaket .inşallah bir an önce son bulur.Lütfen bütün blogculardan ricam o küçücük masum bebek resimlerini kaldırın ve hayata devam edelim;devam etmesenizde o resimleri kaldırın .Tekrar söylüyorum sakın yanlış anlamayın,bende sizlere katılıyorum düşüncelerinize ama bir gerçek var ki hayat devam ediyor .Düşünürseniz bizde o insanlara üzüle üzüle o hale düşmeye başlıyoruz ama bizimki sesiz ve içerden devam ediyor. İnşallah yarabbim o insanlar bir an önce kurtulur okabusdan.Hiçbir ülkeyide o duruma düşürmesin yarabbim.Herkese sabır diliyorum.............

2 yorum:

gonuldeneledokulenler dedi ki...

sevgili arkadaşım;yazdıklarının samimiyetine inanıyorum..
yaralı -ölü parçalanmış bedenlerin resimlerini tabi ki hiç birimizin içi kaldırmıyor.
ancak şu var ki burnumuzun dibinde olup bitenlere duyarsız kalmak olmaz.ayrıca sayfalarımıza dünyanın dört bir yanından ziyaretçiler geliyor.bu bir nevi onlara da mesajdır.bende bu sebeple bir yazı yazdım.bulduğum kansız, yarasız ancak vicdanları kıpırdatacağını düşündüğüm bir resimde ekledim yazıma..
herkes sayfasını dilediğince kullanma özgürlüğüne sahip.bu konuda kimseye yaptırım uygulayamayız değilmi?
sevgiler...

ELBİSTANLI dedi ki...

Merhaba güzel insan sevgili dost hayırlı sabahlar sana.İyilerle ve iyiliklerle beraber sağlıklı bereketli güzel bir haftageçirmen dileğiyle sevgiler selamlar sana..