2 Nisan 2009 Perşembe

BEHÇET HASTALIĞIM

Arkadaşlar size başıma gelen olayı anlatmak istiyorum.Ben yapım gereği herşeyi çok büyüten ,telaşlı, herşeyi kafasına takan ve aşırı duygusal bir insanım.Geçen 4 şubat günün sabahı yataktan bi kalktım dudağım resmen davul gibi şişmiş gözüm yanağıma kadar şişmiş şeklim şemalim değişmiş bir vaziyette buldum kendimi hem korktum hem felç geçiriyorum sandım.Neyse şişlerin inmesi 3 gün sürdü. Ertesi gün ablam ve annem halimi görünce;ki onlar inmiş halini gördü onlar bile korktu.Aradan 1-2 hafta geçti bu sefer sadce gözüm şişip kapandı,2-3 gün sonra dudağım şişdi.Artık bende hem korkmaya başladım hemde doktora gitmek istemiyordum bu arada annemler,eşim sürekli doktora gitmem konusunda ısrar ediyorlardı.Bu olay 2 ay böyle sürdü aynı zamanda eklem yerlerimde ağrımalar oluyordu romatizmam var herhalde diyordum,ağzımda yaralar oluyordu sakız çiğniyorum herhalde onun içinde bir maddeye alerjim var diyordum.Neyse en sonunda 2 hafta önce doktora gittim.Ankara özel mesa hastanesine ve bana bütün kan,idrar testler yapıldı ve hiç belemediğim bir sonuç çıktı BEHÇET dedi doktor ve ben orda ne hale geldim anlatamam belki abartıyor diyeceksiniz ama dünyam yıkıldı diyebilirim.Önce aileme söylememe konusunda tereddüt ettim sonra aradım ve söyledim onlarda şok oldu.Aynı zamanda ben kayınvaldemlerde kalıyordum elvankentte annemler dikimevimde oturuyorlar. Ablam hemen doktor araştırmaya koyulmuş annemler üzülüyor.Hı birde kime desem aa behçetmi ondan bir şey olmaz benim şu şu tanıdığımdada vardı demezlermi iyice sinirlerim bozuluyordu.Neyse ablam tesadüfen ankara ibni sina hastanesinden sadece bu hastalık üzerine bir doktor bulmuş bu gün ona gittim durumumu anlattım.Ve doktorumun bana ilk söylediği ne oldu biliyormusunuz ;insanlar normalde kanserden korkarlar ama dünyada en korkulan hastalık önce verem sonra behçettir,kanserden kurtulabilirsiniz ama verem ve behçetten asla ben iyice şok oldum. Aslında behçetin insanların sandığı kadar basit bir hastalık olmadığını öğrendim,bunu söyleyen doktor bu hastalığa adını veren kişinin öğrencisiymiş yıllarını bu hastalığı vermiş. Biliyorum çok uzattım ama sizleri bilgilendirmek istiyorum çünkü 2 aydır ben,eşim ve ailem boşuna korkmuşuz ben boşuna o kadar ağlamışım ,üzülmüşüm yalnış teşhis konulmuş behçet değilmişim ama yinede 5 gün sürecek bir test yapıyor doktorum o test sonucunda yani pazartesi günü belli olacak kesin sonuç. Lütfen kimse ilk doktordar duyduğu şeylere inanmasın başka doktorlarada gitsinler eğer ablam bu doktoru bulmasaydı ben halen evde sonum ne olacak diye ağlayıp bekliyordum korku içinde Allahım bin defa ablamdan razı olsun onun sayesinde bu gece rahat bir uyku uyuyacam.Sonrada doktorumdan yaşlı ama çok şirin insanı rahatlatan bir doktormuş Allahtan.Önce ablama(munu.blogspot.com) sonra aileme ve eşime benim yanımda olup destek verdikleri için çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: